tiistaina, tammikuuta 05, 2010

Positiivisesti surusta huolimatta

Tänään olen ihan positiivisella mielellä huolimatta siitä, että Jukka kertoi mulle suru-uutisen. En missään kohtaa halunnut mennä siihen väliin, kun hän jutteli Vladin kanssa, toi läimäys olkapäälle kertoi sen, että olen surussa mukana. Tänään vaan täytyy yrittää jaksaa olla positiivinen ja iloinen, sellainen kuin olen aina ollut. Tänään olen se iloinen nuori nainen, josta pidetään. Tänään olen hyvällä mielellä, vaikka maanantaina en pystynytkään ihan parhaimpaan kannustukseeni. Eikä aina kannustaessakaan pysty parhaimpaansa, sen olen huomannut tässä yhdeksän vuoden aikana, yritän nauttia tekemisestä edelleenkin!

1 kommentti:

  1. HEIPPA JA KIVA KUN KÄVIT KYLÄSSÄ :)
    IHANA ILMA ULKONA KOHTA PITÄÄKIN LÄHTEÄ VÄHÄN ULKOILEMAAN!

    VastaaPoista