perjantaina, lokakuuta 02, 2009

Ystävälleni Vladille

Tiedätkö ihan oikeasti, miten hienoa on, kun kysyt, minne olen menossa? Se vaan tuntuu niin hyvältä, kun joka kerta nähdessämme kaupungilla teet tämän kysymyksen. Jos olisi yksikin päivä tai kokonainen viikko, jona tämä kysymys puuttuisi, minulta puuttuisi jotain oleellisen tärkeää, minulle tää kaikki on todella sellaista, mikä täytyy olla joka päivä ollessamme yhdessä liikenteessä. Minä pidän tästä, ei se minua haittaa. Minä olen menossa niin paljon, että on hyvä, kun joku vähän kyselee. Kahdessa syyskuun aikana olleessa erityismessussa olen tuntenut kiitosta ystävyydestämme ja kaikesta siihen liittyvästä. Joka kerta iloitsen siitä, että on ystäviä, sinullakin on paikka sydämessäni. Kiitos Vladi kaikesta, kysymyksistäsi ja hyväntuulisuudestasi. Tänään voin sen taas tehdä, kiittää sinua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti